divendres, 15 de juliol del 2011

Rubén Torres exposa a la Font del Balç

L'exalumne d'il·lustració Rubén Torres exposa la seva obra durant aquests dies i fins a mitjans d'agost a la Font del Balç (Casserres, tocant a Gironella, al Berguedà), sota el títol "Vint portades que m'han fet gastar el llapis...". Us expliquem el projecte amb les seves pròpies paraules:


“Vint portades que m'han fet gastar el llapis...

Es tracta d'un recull de portades de discos d'alguns grups de música que he versionat i interpretat 'a la meva manera', en l'intent de fer un petit i personal homenatge a aquests discos que tant he escoltat i que musicalment m'han acompanyat durant molts moments. M'ha resultat inevitable no parar l'atenció a la imatge gràfica d'aquests discos plens de detalls, ja que, ho confesso, sóc molt observador. Així que he agafat el llapis i amb el meu traç 'desdibuixat' he donat forma a aquest detalls... i a través de l'aquarel·la líquida i també de la tècnica digital els hi he donat color. Podria dir, doncs, que són les portades de discos que m'hauria agradat tenir l'honor de fer i així haver tingut l'oportunitat de buscar bones idees, com ho han pogut fer els autors de les portades originals.

...i ara necessito un llapis nou.”

Us deixem alguna imatge i els també els enllaços al blog del Rubén i al blog de la Font del Balç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada